מאמרים לאופניים חשמליים וקורקינט חשמלי

מוסך לאופניים חשמליים – מרכזי שירות ואחזקה, וטיפים לתיקונים עצמיים

מוסך לאופניים חשמליים – מרכזי שירות ואחזקה, וטיפים לתיקונים עצמיים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אין דרישות ותקנות מיוחדות לאופניים חשמליים, אחרי הכול מדובר באופניים. יחד עם זאת, המשמעות של השימוש הנוסף שנעשה בכלי התחבורה החשמלי, בהשוואה לאופניים המסורתיים, היא שהוא דורש קצת יותר אהבה וטיפול…

תחזוקה שוטפת היא המפתח להנאה ארוכת טווח מהמוצר ולשמירה על הבטיחות שלכם. ייתכן שהרכיבים הספציפיים של האופניים החשמליים לא יהיו מוכרים לרוב המוכרים בחנויות המקומיות, אבל בהיותנו רשת ארצית של אופניים חשמליים, ג'אגר מציעה מעבדות תיקון אופניים לצד כל אחת מחנויות הרשת. בכל מעבדת תיקון עובדים בעלי מקצוע שמתמחים הן בצד המכני והן בצד החשמלי, אשר עוברים הכשרות מיוחדות והשתלמויות מקצועיות כדי לעמוד בקצב המסחרר של ההתפתחויות בתחום.

אם בכול זאת אתם רוצים ללמוד להכיר קצת יותר טוב את האופניים החשמליים שלכם כך שתוכלו לבצע בעצמכם עבודות תחזוקה פשוטות, או כדי שההבנה הטכנית תיתן לכם שקט נפשי לגבי השמירה או התיקון של אופניים חשמליים, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם.

מודולריות

אם אתם, או חנות האופניים, יכולים לנתק ולבודד כל רכיב חשמלי מן המערכת, רוב מרכזי השירות לאופניים שאליהם תפנו לצורך קבלת שירות או תיקון אופניים חשמליים, יראו בכך סיכון נמוך לגרימת נזק בשוגג וימשיכו בשמחה מהמקום שבו הפסקתם.

מחבר מנוע

התחילו במנוע. בכבל החשמלי שיוצא מהמנוע אמור להיות מוטבע מחבר, בדרך כלל במרחק של 30 סנטימטרים מהמנוע. זה יאפשר לנתק את גלגל המנוע ולהוריד אותו כדי לבצע את העבודה הנדרשת, בדיוק כמו באופניים רגילים.

מחברי הכידון

הרכיבים החשמליים שנמצאים על הכידון כוללים, בין היתר, בלם חשמלי, מסך תצוגה, מתגים וכן הלאה… לאופניים חשמליים ספציפיים יכולים להיות גם מחברים מתאימים לתחזוקה, אבחון ותיקונים נוחים ומהירים יותר. אם לכידון או למנוע אין מחברים מתאימים, אזי אפשר להטיל ספק בכמות המחשבה שהושקעה במוצר כדי שהצרכן יוכל ליהנות מהאופניים שרכש.

רכיבים סטנדרטיים

כדאי מאוד לוודא שהרכיבים האלקטרוניים של האופניים החשמליים שלכם מתאימים לסטנדרט הנדרש לרכיבי אופניים לפי התקן. כאשר מספר הולך וגדל של עיצובי אופניים אלקטרוניים עתידניים אמורים לצאת לשוק, הרכיבים שלא יעמדו בסטנדרט הנדרש, עלולים לסבך שלא לצורך את תחזוקת האופניים.

תחזוקת רכיבים חשמליים

רכיבים חשמליים בדרך כלל צריכים תחזוקה מועטה. יש הרבה מערכות חשמליות וככול שיותר ויותר מערכות מגיעות לשוק, כך עשויות להשתנות דרישות התחזוקה. למשל, יש מנועים שצריך להחליף את הרולרים שלהם כל 3,000 קילומטרים, ואחרים יחזיקו מעמד גם כ-15,000 קילומטרים.

סוללות ליתיום בדרך כלל אינן זקוקות לתחזוקה אבל ייתכן ויזדקקו להטענה תקופתית. לסיכום, אופניים חשמליים, כמו אופניים רגילים, זקוקים לתחזוקה שוטפת כדי לשמור על ביצועים גבוהים וכדי להבטיח את בטיחות הרוכב. אתם מוזמנים לבקר בכל מעבדת תיקונים של ג'אגר לקבל שירות מקצועי ומיומן.